Kategorije
u okviru kojih projektni timovi predstavljaju svoje radove su sledeće:
- Web prezentacija (multimedijsko proširenje odabrane knjige. Originalno osmišljena i samostalno dizajnirana struktura edukativne interaktivne internet prezentacije, portala, bloga…)
- Interaktivni kviz (forma misaone igre na nekoj od novih medijskih platformi, takmičarskog, ali i edukativnog karaktera, namenjena pojedincima ili timovima koji se nadmeću u znanju u određenoj oblasti definisanoj temom odabrane knjige)
- Strip/grafički narativ (hibridni medij zasnovan prvenstveno na narativnim ilustracijama ili storyboard – vizuelni predložak naracije za film, video rad ili animaciju, zasnovan na temi iz odabrane knjige)
- PR kampanja (kompletno osmišljen i realizovan višekanalni komunikacioni i medijski plan za organizaciju originalnog događaja u vezi sa temom odabrane knjige. Kampanja mora da obuhvati adekvatno predstavljanje knjige i događaja u raznim međusobno povezanim medijskim formama)
- Edukativna kompjuterska igra (proizvodnja elektronske interaktivne edukativne igre na digitalnoj platformi, uz sopstveni, originalno osmišljen korisnički interfejs, koja se bazira na temama iz odabrane knjige i omogućava samoproveru usvojenog znanja)
- Kratki film (igrani, dokumentarni, animirani, eksperimentalni, spot ili video-art rad, na osnovu originalnog, samostalno osmišljenog scenarija koji je napisan na osnovu sadržaja odabrane knjige)
- Scenski spektakl (scenski prikaz sadržaja, originalna obrada narativa –scenario, rediteljska postavka – glumci, naratori, i adekvatno uređenje ambijenta događanja – scenografija)
- Zvučna knjiga / radio drama (obrađen audio snimak čitanja teskta odabrane knjige uz korišćenje adekvatnih zvučnih efekata ili originalno dramatizovan tekst predstavljen u audio formatu, koji obuhvata i muziku, zvučne efekte, naraciju i dijaloge)
- Nove forme (istraživanje novih originalnih medija i izraza koji nisu predviđeni u prethodnim predlozima)
* Napomene:
- Prilikom izbora kategorije neophodno je imati u vidu vreme za predstavljanje rada na Festivalu kreativnosti (15 min). Kompletan medijski proizvod projektnog tima može biti znatno duži, ali se očekuje da predstavljanje rada bude u ovim okvirima.
- Fotokopiranje i skeniranje sadržaja knjiga nije dozvoljeno. Svim članovima tima i mentoru neophodan je sopstveni primerak za samostalan rad. Jedan od ciljeva projekta je i izgradnja etičkog i estetičkog odnosa učenika I profesora prema sadržajima koje koristi, prema knjizi, autorima i održivom razvoju kulture znanja.
Ostavite odgovor